Fejlődés

Mindenki tudja, hogy a bevételek és kiadások oldalt valahogy egyensúlyba kell helyezni a családi kasszában.. Nem tudom mások hogy vannak ezzel, de én akárhogy tologatom a bevételeket, van amikor bizony el kell csípni a következő haviból, pedig az több nem lesz akárhogy forgatom. No hát nekem a húsvét az egy anyagi csőd, de gondolom ezzel nem én vagyok egyedül így.. És ebben a hónapban még ballagás is van, belegondolva lehet, hogy virágárusnak kellene lennem minden évben 1-2 hétig:)

A húsvét előtti hét bevásárlással telik, mert az ünnep nem ünnep sonka, csülök, töltött tyúk nélkül, utóbbiba mondjuk az aranyárban kapható tojások garmadája kell…  Gyerekeknek egy kis nyuszicsoki, valami apró ajándék, de nem csak a sajátok vannak, hanem a keresztgyerekek is, azoknak testvére, és a locsolkodók is jönni fognak,  a szomszéd néni 5 hatalmas házi lekváros buktája viszonozhatatlan, mert ilyen ízeket utoljára a nagymamámnál éreztem, és nem várja, de mégis csak valamit sütni is kellene…Kapkodás volt az egész hét… de bevásárlás közben azért csak feltűnt valami… Amikor én gyerek voltam, a körúton végigsétálva butikok sora várta a vásárlókat, és emlékszem, mikor egy farmernadrágért bementünk, akkor biztos, hogy legalább 1-2 ember volt, aki vásárol is nem csak próbálgatott. Most járva az utcákat, nem is nagyon találni olyan üzletet, ahol vevő hegyek lennének, de a plázákban meg tulajdonképpen nem látni olyan embert, aki szatyrokkal járkálna, melyekben a cipő, nadrág, pulóver trió bármelyike lenne. Maximum egy-egy könyv, bár a könyvesboltok is panganak, még agy ünnep előtt is. Járva a került utcáit, megint csak feltűnt valami. Kiadó, eladó, bezárt üzlethelyiségek sora található,  nem tudni, hogy önkormányzati, magántulajdon, vagy miféle, de az bizonyos, hogy sem üzenetében, sem külső megjelenésében nem emeli a kerület nívóját sehogyse…




 

Mit lehetne tenni, hogy ne így legyen?

Akinek ötlete van örömmel várjuk, hátha lakossági összefogással, gondolkodással tudunk valamit tenni magunkért, kerületünkért…