Falfirkák…


Én tényleg nem értem…

És tényleg…

Nem értem… most árulja már el nekem valaki, hogy milyen életérzésű ember az, aki otthon, kis szobácskájában feltápászkodván a fotelből, elszakadva a számítógéptől és a TV távirányítótól, zsebébe kis festékszóró flakonokat pakolászva elindul, hogy mások értékeit, munkájának gyümölcsét, netán fáradtságosan összekotort pénzéből tett felújításának eredményeit néhány sunyi mozdulattal konkrétan tönkretegye..
Mindezt egy olyan kerületben teszi, ahol elvileg minden utca be van kamerázva, ahol a rendőrség térfigyelős többletmunkáját az önkormányzat támogatja (nyilván a kamerák előtti isnpekciózást… Ott van az önkori honlapján, az üvegzsebben olvashatóan:



Ehhez azért hozzá tartozik, hogy ez havi bontásban, 2,66 millió forint, a 9 hónapra, ami pluszmunkáért befolyó bérkiegészítésnek akkor sem rossz, ha csak 10 ember kapja, bruttó… de én is úgy gondolom, hogy a plusz munkát támogatni kell mellesleg, és a rendőreink sem arról híresek, hogy túl lennének fizetve. ) Mindenesetre társadalmi összefogás és az önkormányzat hatékony működése is kellene ahhoz, hogy ezeket a falfirkálókat elkapják… Olyan ez, mint a dohányzás betiltása a kocsmákban, éttermekben… Sikerült elérni, hogy éjjel, nappal, étkezési időben és buli időben is, az utcán füstölög mindenki…

Mindenesetre a falfirkák adottak.. és elég szégyenteljesen néz ki némelyik utca, és sok sok házfal, kapualj…

Lássunk Erzsébetvárost, ilyen szemmel is…

 



 

 

Mit gondolnak ezek a firkálgatós emberek, amikor végigsétálnak másnap vagy egy hónap múlva az utcán? Mondjuk egyik viszi a gyerekét óvodába, másik  kíséri a nagyit a rendelőbe és büszkén mondja, nézd la! ezt én csináltam!!!    ????     Elöntik a boldogsághormonok?

Egyen inkább csokit…